رستوران عابدین زاده در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۲-۱۱
21556
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۲-۱۱
21556
جناب آقای عابدین زاده
051-30311
051-32234214
09151114257
مشهد- میدان راه آهن- کامیاب 32
رستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهد
رستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهدرستوران عابدین زاده در مشهد

توضیحات

رستوران عابدین زاده در مشهد

رستوران عابدین زاده در مشهد

كترينگ رز در راستاي اهداف خدمت به زائرين علي بن موسي الرضا (ع) و موسسات ، شركتها ، ادارات در حال حاضر از تجارب و امكانات و توان خود به شرح ذيل بهره مي جويد .

1 - مكان كترينگ رز حاشيه ميدان راه آهن داراي 8000 متر مربع زير بنا در قالب هتل ، تالار ، رستوران و كيترينگ مي باشد .

2 - تعداد كاركنان مجموعه رستوران ، كترينگ و هتل در سه شيفت روز و شب 150 نفر مي باشد .

3 - نگهداری مواد اولیه در انبارها ، محل سردخانه ها ، محیط آشپزخانه و طبخ و بسته بندی غذا همواره با حضور و نظارت کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه انجام می گیرد .

 4 -كاركنان فوق تماماً داراي كارت بهداشت ، گواهينامه بهداشتي بوده و آشپزان شاغل از مجرب ترين و زبده ترين آشپزان مطرح بین المللی در مشهد مي باشند .

 5 - جهت جلوگيري از آلودگي غذا از سه دستگاه وانت مسقف و یک کامیونت  ايسوزو كانتينر دار گرم و سرد ويژه حمل غذا استفاده مي شود.

6 - كترينگ رز جهت پيشبرد اهداف خود در زمينه طبخ غذا از رهنمودها و نظارت مستقیم كارشناسان صنایع غذایی (تغذیه) و مرکز بهداشت خراسان رضوی استفاده مي نمايد .

7-  اين كترينگ درحال حاضر به شركتهاي راهبر مالك رجاء ( از جمله شرکت ماربین قطار سبز ، شرکت سيمرغ آهنين قطار سيمرغ و قطارهاي ترن ست و شرکت راه آهن شرقي بنياد و وانياريل قطار هاي غزال و...) و با 4 سالن  مجزا روزانه تا سقف  10000 پرس غذا  آمادگی ارائه سرويس  به ادارات و شرکتهاو 000 دارد . 

8 همچنین درگذشته به صنايع متالورژي خراسان‌ ، نيروگاه شريعتي ، توس خودرو ، ايران خودرو خراسان در بينالود، بيمارستان شهيد كامياب مشهد ، بیمارستان امام رضا (ع) ( بخش قلب باز )، بیمارستان امام حسین (ع) ، مراسمات روزانه 5000 پرس غذاي بسته بندي اوقاف در دهه های محرم و صفر و رمضان و پروازهاي كنسلي شركتهاي ايران اير ، آسمان ، كيش اير ، كاسپين ، گلف اير و سعودی ... سرويس دهی كرده است .

9- از ابتكارات كترينگ رز برای اولین بار در ایران  استفاده از سيخ هاي چوبي يكبار مصرف جهت جوجه كباب و پخت آن با دستگاه جوجه پز  و همچنين كباب كوبيده با دستگاههاي تمام اتوماتيك تهيه و سيخ گيري و پخت   مي شود .

10- داراي 8 گواهينامه استاندارد بين المللي از شركت QEC انگلستان در زمينه ارائه خدمات رستوران ، كيترينگ و هتلداري به شرح ذيل مي باشد :

1 - استاندارد بين المللي سيستم مديريت ايمني و بهداشت مواد غذائي  ISO 22000 : 2005

2 - استاندارد بين المللي مديريت ايمني و بهداشت شغلي OHSAS 18001 : 2007

3 - استاندارد بين المللي سيستم مديريت زيست محيطي ISO 14001 : 2004

4 - استاندارد بين المللي سيستم مديريت كيفيت ISO 9001 : 2008

5 - استاندارد بين المللي سيستم سنجش رضایت مشتریISO 10004 : 2012

6 - استاندارد بين المللي ايمني و سلامت مواد غذائي  SFBB

7 - استاندارد بين المللي تطابق مواد غذایی با الزامات قوانین اسلامی  HALAL

8- استاندارد بين المللي ايمني و سلامت غذائي     HACCP   

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی آگهی:

رستوران عابدین زاده در مشهد,کترینگ رز در مشهد,رستوران رز در مشهد,آدرس رستوران عابدین زاده در مشهد,شماره تماس رستوران عابدین زاده در مشهد,آدرس رستوران رز در مشهد,شماره تماس رستوران رز در مشهد

کلمات کلیدی :

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر