آتلیه مهرو مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۲-۲۴
17930
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۲-۲۴
17930
آقای شریعت
051-38451661
051-38451662
09155024818
مشهد- خیابان سناباد- بین سناباد 21 و 23- ساختمان 257- طبقه 4- واحد 9
آتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهد
آتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهدآتلیه مهرو مشهد

توضیحات

آتلیه مهرو مشهد

آتلیه مهرو مشهد

خدمات آتلیه مهرو به شرح زیر می باشد.

خدمات تصویربرداری جلسات و سمینارها

با استفاده از امکانات کامل صوتی و تصویری سینمایی و تلویزیونی آماده در ارائه خدمات به کلیه ارگانها و موسسات دولتی و خصوصی نیز در زمینه تهیه فیلم و عکس از مجالس و سمینار ها می باشد.

خدمات فیلم و عکس صنعتی

تصویربرداری تایم لپس (Time Laps) و سه بعدی (۳D) از جمله موارد خاص پروژه های عمرانی است که در این مجموعه قابل اجراء می باشد.

خدمات فیلم و عکس تبلیغاتی

با مجموعه فارغ التحصیلان فیلمسازی، عکاسی، گرافیک، مجری فیلمبرداری تجاری و صنعتی در مشهد و خراسان، نورپردازی و صدابرداری تخصصی با بهره گیری از دوربین های پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری و امکانات کامل ضبط تصاویری کوتاه تبلیغاتی فرآهم آورده تا کالاهای مورد نظر شما به بهترین نحو و بالاترین کیفیت به شهروندان عزیز معرفی می گردد.

خدمات مجالس

ضمن ارائه خدمات حرفه ای تصویربرداری و عکاسی مجالس در صورت تمایل میتواند شما را به تالارها، کترینگ ها، مزون ها و آرایشگاه ها معرفی نماید تا خدمات مجالس شما با رضایت و آرامش خاطر اجراء شود تا در عین حال رضایت مندی از خدمات ویژه و یا تخفیفات مجموعه ها بهره مند گردید.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آتلیه مهرو مشهد,آتلیه مهرو در مشهد,آتلیه مهرو,استودیو مهرو مشهد,استودیو مهرو در مشهد,آتلیه فیلم و عکس مهرو در مشهد,استودیو فیلم و عکس مهرو در مشهد,آتلیه عروس و داماد مهرو در مشهد

کلمات کلیدی :

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر