گل سوسن در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۱-۰۴-۰۱
18751
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۱-۰۴-۰۱
18751

توضیحات

گل سوسن در مشهد

سلام

از این که این جا هستید بسیار خوشحالیم و از این که فرصتی فراهم شده تا داستان گل سوسن را برای شما روایت کنیم، ممنونیم.

مجموعه گل سوسن از یک مغازه کوچک در میدان سعدی (فلکه سراب) از اواخر دهه 50 شروع شد و با ارائه تازه ترین گل ها و دیزاین های تمیز و متفاوت با استقبال فوق العاده ای مواجه شد.
به خود می بالیم با همراهی شما عزیزان همیشه جزء پنج گل فروشی اول شهر بوده ایم و هستیم. گل سوسن در حال حاضر جدای یک نمایشگاه، دارای یک مرکز پخش و چندین گلخانه و انبار هست و جدای اجرای فعالیت های گل آرایی، در زمینه صادرات گل به کشور های همسایه نیز فعال می باشد.
مجموعه ای ایرانی-اسلامی هستیم که سالیان متمادی است در راستای هدف اصلی خود، که ساختن روزهای ماندنی و لب هایی خندان، می کوشیم. این مهم با تکیه بر خلاقیت و نوآوری کارکنان متخصصمان، از طریق انتقال حس خوب به تمامی عاشقان گل، این نماد زیبایی، در مشهد مقدس پیوسته محقق می شود.
ما در گل سوسن در تلاش هستیم تا بتوانیم برای همراهانمان، دسترسی سریع و سرعت دریافت خدمات را پیوسته بهینه کنیم و در هفت سال گذشته، پیوسته در راستای سیستم سازی و دیجیتالی سازی کوشیده ایم. یکی از اتفاقات خوب در این راستا آماده سازی بستر فروش آنلاین بوده که شما میتوانید بدون دغدغه و از هرجای ایران، روزهای ماندنی برای عزیزانتان در مشهد بسازید.

کلمات کلیدی :

گل سوسن در مشهد شماره تماس گل سوسن در مشهد آدرس گل سوسن در مشهد

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر