آتلیه فلامینگو در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۲-۲۴
19067
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۲-۲۴
19067
آقای حمید رضا شعشعانی
051-37615002
مشهد- بلوار سجاد- میلاد2- بنفشه 11- شماره 70
آتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهد
آتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهدآتلیه فلامینگو در مشهد

توضیحات

آتلیه فلامینگو در مشهد

آتلیه فلامینگو در مشهد

آتلیه فلامینگو به مدیریت حمید رضا شعشعانی که یکی از دو فارغ التحصیل تنها دوره برگزاری فیلم سازی سینمای جوان در سال ۱۳۷۷ با رتبه عالی بوده، عکاسی پیشرفته را در سال ۱۳۸۰ در مشهد آغاز نمود.

با توجه به اینکه فن معلمی را خوب می دانست چند دوره به عنوان مدرس عکاسی در انجمن سینمای جوان و هنرستان های سینما مشغول گردید. پس از چندین حضور موفق و شرکت در نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف ، در بهار1381 نمایشگاه عکس ((پلک بیدار)) را به صورت انفرادی با ارایه ۵۵ قطعه عکس فرمال برگزار نمود که یکی از موفق ترین نمایشگاه های نگار خانه میرک شناخته شد.

عکاسی صنعتی تبلیغاتی را نزد ابراهیم صافی فراگرفت و مدت ها این سبک را حرفه خود قرار داد ، اما جذابیت های عکاسی پرتره او را گرفتاره خود ساخت تا جایی که آتلیه سیب را با دوست دیرینه اش فرهاد گلزاده تاسیس نمود.

عکاسی خوب و شناخت نیاز مخاطبان و تبلیغات هدفمند و آگاهانه خیلی زود سیب را به یک برند مطرح در میان آتلیه های عکاسی تبدیل کرد . از همان آغاز با کشف استعداد ذاتی هر یک از پرسنل خود ، آموزش هایی برای دو گروه فنی و اداری اجرا نمود تا جایی که علاقه و پشتکار و نگاه زیبایی شناسانه این افراد ، هر یک از آنها  را مسلط به پذیرش و پاسخگویی  مشتری یا فن و هنر عکاسی نمود.

رشد سریع ومستمر این تیم، نیاز به فضایی وسیع تر را ایجاد کردوتلاش رای مهیا نمودن کامل ترین استودیو عکس، گالری فلامینگو را آفرید.ایده آل گرایی وبلند پروازی در آماده سازی وتاسیس فلامینگو،فضایی متفاوت را سبب شد.

زیبایی،گستردگی،ایجاد احساس امنیت برای مشتری، تفکیک صحیح قسمتهای مختلف همه از ویژگی های فلامینگو پس از 14 ماه بازسازی واجرای دکوراسیون آن است.

همچنین گذارندن دوره های کارگاه آموزشی تخصصی عکس آتلیه عروس وداماد ومادلینگ در پایتخت وحضور اساتید بجسته عکاسی از تهران در استودیو فلامینگو مشهد وآموزش تیم فنی،سبک جدیدی از عکاسی را برای این تیم باعث گردید.

اکنون فلامینگو با در اختیار داشتن فضایی منحصر به فرد ونگاهی متفاوت در عکاسی پرتره،مادلینگ وعروس وداماد خدماتی بی نظیر را برای مشتریان خود تدارک دیده است.

 

 

 

 

کلمات کلیدی آگهی:

آتلیه فلامینگو در مشهد,استودیو فلامینگو در مشهد,گالری فلامینگو در مشهد,فیلمبرداری در هاشمیه مشهد,آتلیه در هاشمیه مشهد,شماره تماس آتلیه فلامینگو در مشهد,آدرس آتلیه فلامینگو در مشهد,شماره تماس استودیو فلامینگو در مشهد,آدرس استودیو فلامینگو در مشهد

کلمات کلیدی :

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر